SOULFOOD SERBIA VIDEO – Zemlja smo koja proizvodi hranu za dušu ..

November 12, 2011Djordje GrujicBlog, Vesti2

U prošlom spotu koji je imao za cilj da dodatno pozicionira svest ljudi širom sveta o turističkim potencijalima naše zemlje ,čini se da je malo promašena tema , promovisali smo reke koje su trebale da deluju atraktivno poput mora.

Možda to i nije tako loše ako razmišljamo po sistemu – nema loše reklame. Ipak ako uzmemo u obzir da je za spot utrošeno oko 500.000 eura na izradu i emitovanja na CNN-u te i da nikako ne prikazuje potencijale naše zemlje u pravom svetlu, složićete se da smo po ko zna koji put pogrešili u nacionalnoj strategiji.

Bilo kako bilo , greške su tu da bi se ispravile i sada Srbija može da se pohvali jednim odličnim spotom koji je više nego pravilno istakao najveći potencijal koji imamo, a to je proizvodnja hrane. Spot nosi takodje i savršeno ime SOULFOOD , u bukvalnom prevodu hrana za dušu sa čiјim nazivom će te se složiti već nakon prvih odgledanih kadrova koji su pažljivo odsnimljeni na različitim regionima naše zemlje.

Moramo da pohvalimo Sens produkciju ( Sense Production ) i naravno Nacionalnu turističku organizaciju Srbije koji su u svojoj kuhinji skuvali pravo remek delo marketinga od kojeg sasvim sigurno ide “Voda na usta” i na pravi način zagolicali maštu kako potencijalnih turista iz Evrope ,tako i celog sveta koji mašta o zdravoj hrani iz prirode..

Uživajte i delite ovaj spot sa svetom..

NATIONAL TOURISM ORGANIZATION OF SERBIA
SUPERNATURAL

Executive production:
SENSE Production

Executive producers: Milan Stojanovic, Maja Popovic
Director: Petar Petrovic
Cinematographer: Dragan Vildovic
Editor: Bojan Kosovic
Composer: Ognjan Milosevic
Sound designer: Vladimir Kerkez
Title design: Braca Burazeri – Nikola Radojicic, Nenad Radojicic
VO: Gordon Gibb
Food stylist: Dejan Sutanovac
Gaffer: Zoran Jovanovic
Color grading: Nikola Stefanovic, Media+

Dobro Drvo – Da svaki sugradjanin dobije svoje drvo

November 3, 2011Djordje GrujicBlog, Slide, Vesti0

O projektu

Projekat „Dobro drvo“ je ideja koja će pružiti mogućnost lokalnoj zajednici, naročito deci i mladima, da nauče šta znači preuzimanje inicijative , planiranje i učestvovanje u kreiranju svog životnog okruženja.

Vojvodina je oblast u kojoj je samo 8% teritorije pod šumom, a Zrenjanin spada u gradove sa najmanje zelenih površina. U Gradu Zrenjaninu je u toku usklađivanje planske dokumentacije i sinhronizacija rada nadležnih službi, a ovaj projekat pruža model putem koga bi se planski omogućilo građanima da uzmu učešće u ozelenjavanju grada.

Prisutna je i nedovoljna ekološka svest građana, naročito dece i mladih koji će biti glavna ciljna grupa u realizaciji projekta jer su i oni su ugroženi zbog nedostatka postojanja zelenih površina u gradu i okolini.

Rešavanje ovih problema uticaće na razvijanje ekološke svesti građana ( posebno školske dece i omladine), obezbediće održivi razvoj zelenih prostora u gradu, stvoriće nova staništa za ptice i druge životinje i novi ambijenti za rekreaciju i odmor, a personizacijom (svaki potencionalni građanin-donator drveta vodiće brigu o svom drvetu) postižemo efikasnije očuvanje zelenih površina i omogućavamo građanima da participiraju u njihovom stvaranju i očuvanju. Podstičemo razvijanje ideje o društveno odgovornom ponašanju prema prirodnom okruženju.

Ciljna grupa

Ciljna grupa su organi lokalne samouprave Grada Zrenjanina, javna preduzeća Direkcija za uređenje i izgradnju grada Zrenjanina i JKP Čistoća i zelenilo. Oni će biti obuhvaćeni projektom koji ima za cilj usklađivanje aktivnosti i planske dokumentacije vezanih za akcije sadnje.
Druga ciljna grupa su deca školskog uzrasta koja će u skolopu projekta biti obuhvaćena edukativnim radionicama, promotivnim aktivnostima i drugim akcijama koje će biti sprovođenje na terenu (u gradskom parkovima i na drugim zelenim površinama).
Treća ciljna grupa celokupno stanovništvo Grada Zrenjanina, kao potencijalni donatori sadnica, udruženja građana i privredni sektor, kao partneri u realizaciji čitavog projekta.

 

Krajni korisnik projekta je Grad Zrenjanin i svi njegovi građani. Od realizacije projekta korist imaju svi stanovnici, a naročito deca i mladi, jer će imati priliku da u detinstvu spoznaju šta znači brinuti o svom životnom okruženju. Oni će za 10 godina moći jasno da vide pozitivan rezultat njihovih aktivnosti Zeleni Zrenjanin.

Projekat je finasijski podržao Balkanski fond za lokalne inicijative BCIF

 

 

 

 

Kontakt

mail adresa za sve dobre ljude koji žele da doniraju svoje dobro drvo : vlada.kultura@gmail.com

 

Hidrometeorološki zavod saopštio da padavine u Zrenjaninu prestaju oko 22.15h

July 23, 2011Djordje GrujicVesti2

Prema posledjoj informaciji koju je organizacioni tim festivala dobio od hidrometerorološkog zavoda je da padavine prestaju posle 22h . Festival će se održati bez ikakvih smanjenih kapaciteta, 60% letnjeg bioskopa je natkriveno ,a izvodjači i performeri udobno su smešteni u Zrenjaninu išćekivajući spektakl druge večeri. Cena ulaznica za večeras iznosiće 350 rsd a trenutno preko 1500 ljudi poseduje festivalsku kartu za večeras.

http://soundlove.rs/otvaranje-festivala-posetilo-preko-2000-ljudi/

 

Otvaranje festivala posetilo preko 2000 ljudi..

July 23, 2011Djordje GrujicVesti1

Festivalsko veče počelo je zvanično u ponoč ,kako je i najavljeno. Kašnjenje je usledilo zbog dana žalosti koji je zbog tragične pogibije policajca proglašen u Zrenjaninu. Pet minuta nakon ponoći ,odpočeo je svoj set MARK FUNK koji je laganim ritmovima na profesionalan način uveo publiku u treći Soundlovers.

Nestrpljivo na bini sa svojom kamerom centralno ime festivala SANDY RIVERA preuzeo je miks pult i već oko jedan sat po ponoći zavrteo prve ritmove. Uz sjajan sempl “I love this city” (Put your hands up for detroit) spektakularan vatromet u trajanju od tri minuta ostavio je preko 2000 ljudi i otvorenom bioskopu bez daha.

 

Oko tri sata po ponoći Rivera je pozdravio publiku i ustupio mesto sjajnom DJ tandemu WISE D. & KOBE koji su kako se i očekivalo svoj set započeli sa trakom koja se može smatrati već sada njihovom ličnom kartom “Magic People , Voodoo People” i odmah pridobili na hiljade ruku u vazduhu.

 

Preko 2000 ljudi posetilo je prvo festivalsko veče , a organizatori očekuju još bolju posetu večeras …

23. jula,ove subote u Zrenjanin dolazi jedan od osnivača domaće izdavačke kuće Ambasada Records I hitmejker pesama koje su osvojile Srbiju i Evropu (Jack is Back, Gangster, Pure Pleasure, We love house, London, This is how we do, itd.), Dave Floyd, kao i Saša Radosavljević a.k.a. Groovyman , bivši član dua Gramophonedzie i autor fenomenalne obrade za naslovnu numeru hit filma „Montevideo, Bog te video“. Premijeru spota za pomenutu numeru možemo očekivati nekoliko dana pre ovogodišnjeg festivala. Šlag na torti druge večeri biće slovenački vunkerkind, Peter Gold, DJ i producent svestranog stila sa obradama punih etno uticaja i dubljim bas linijama, koje oduševljavaju publiku.

Cena ulaznice za večerašnji spektakl za sve koji nisu na vreme obezbedili dvodnevni set ,koštaće simboličnih 350 din.

Ostale nezvanične fotografije možete pogledati ovde.

Soundlovers zbog dana žalosti pomeriće program sat vremena kasnije.

July 21, 2011Djordje GrujicVesti0

U Zrenjaninu je danas na vadrednoj sednici doneta odluka da dan 22. jul 2011 godine bude dan žalosti u Zrenjaninu zbog pogibije policajca Aleksandra Rkmana u oružanom obračunu koja se desila jutros u našem gradu.

Organizatori Soundlovers festivala u potpunosti će kao odgovorna muzička manifestiacija poštovati pomenutu odluku , te zvaničan program koji je prema najavama trebao da počne u Petak 22. jula u 23 časa,zbog dana žalosti u Zrenjaninu počeće ipak posle ponoći, sat vremena kasnije.Tada će se publici predstaviti prvi izvodjač sa prve festivalske večeri Mark Funk koji će uvesti posetioce u nastup centralnog imena večeri Sandy-ja Rivere.

Kapije festivala otvoriće se oko 23.00h.

Kompletnu vest o ovom tagičnom dogadjaju možete pročitati ovde.

O Festivalu

Muzički festival „Soundlovers” prvi put je održan 13. juna 2009. godine. Nakon izuzetno energične kampanje, „Soundlovers“ i Zrenjanin ugostili su preko 600 gostiju iz drugih gradova Srbije na velikoj žurci pod vedrim nebom.

Prostor Kino bašte je bio gotovo tesan za sve fanove elektronske muzike koji su priželjkivali spektakl. Spektakl je otvorio naš najpoznatiji DJ dvojac...

Pročitaj više.

Twitter
Social