Soundlovers festival 07. - July 2015.

KAMPANJA : Ne spajam volan sa alkoholom

Cilj muzičkog festivala “Soundlovers” je da se obogati turistička ponuda grada Zrenjanina, kao i sam imidž srednje banatskog regiona, ali i da se kroz kampanju utiče na promenu svesti mladih kod ključnih problema koje nastaju u ranom punoletstvu.


Soundlovers festival je manifestacija koju prate u kampanji svi nacinalni, regionalni, i lokalni mediji dok je njegovo najveće uporište kampanje orijentisano ka internetu gde informacija prikuplja najveći broj mladih ljudi kojima se festival obraća.Pored navedenog primarnog cilja “Soundlovers” će ove godine u okviru svoje kampanje implemenitrati i društveno odgovornu kampanju koja će nositi slogan “Ne spajam volan sa alkoholom”, a koji je podržan putem projekta koji finansira Nafta industrija Srbije NIS.
Naša organizacija dokazuje da skup mladih ljudi ipak može da pokrene jedan kulturni dogadjaj koji privlači veliki broj omladine iz drugih gradova,samo ako rade na samopouzdanju i veruju u sebe i svoje ciljeve.
U okviru našeg projekta “Soundlovers music festival” želeli bi smo da omladini koja će pratiti kampanju festivala pokažemo,da moraju biti drustveno odgovorni,te u tom primeru spovodimo akciju “Ne spajam volan sa alkoholom” kojoj je primaran cilj da podigne svest o odgovornosti ponašanja u saobraćaju, naroćito o problemu mladih koji neretko prilikom većernjih aktivnosti upravljaju putničkim vozilima uz prisustvo nedozvoljene količine alkohola u krvi i kroz nesavesno ponašanje ugrožavaju često sopstveni život, ali i život ostalih učesnika u saobraćaju.
Ciljna grupa kojoj se kampanja obraća su mladi izmedju 18 i 30 godina, dok ništa manje neće uticati ni na još stariju populaciju.Glavno težište ipak je na novim mladim vozačima koji imaju izmedju 18 i 23 godinie i kao mladi olako shvataju ovaj problem.
Ovom kampanjom preventivno ćemo uticati na posetioce festivala, ali i na sve ostale učesnike u saobraćaju i nadamo se smanjiti broj saobraćajnih nezgoda nastalih usled spajanja alkohola sa volanom, kako će glasiti centralni slogan ove društveno odgovorne kampanje.
FacebookTwitterMore...

admin June 11, 2012 News

alkohol, dont drink and drive, drustveno odgovorna kampanja, , kad pijem ne vozim, mladi, ne brze od zivota, , stop, uticaj na mlade,
'); (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk')); } }); $.post('http://soundlove.rs/wp-admin/admin-ajax.php', { action: 'fbc_ping', post_id: '383', nonce: 'ae65dccd4c' }); })(jQuery);